Cieľom je vysoká kvalita poskytovaných služieb stálym i potenciálnym zákazníkom.
Zámerom spoločnosti ZSE Energia, a. s., je dosiahnuť a udržiavať vysokú kvalitu poskytovaných služieb stálym i potenciálnym zákazníkom a zabezpečiť stabilné postavenie na energetickom trhu. Manažment spoločnosti sa preto rozhodol zaviesť a certifikovať systém manažérstva kvality podľa požiadaviek medzinárodnej normy ISO 9001.
Systém manažérstva kvality sa stane súčasťou už certifikovaného systému integrovaného manažérstva, ktorý má ZSE Energia, a. s., zavedený od roku 2010 v zmysle požiadaviek noriem ISO 14 001 (systém pre riadenie ochrany životného prostredia) a OHSAS 18 001 (systém pre riadenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci).
Systém manažérstva kvality v ZSE Energia, a. s., má byť nástrojom na zabezpečenie kvality poskytovanej služby s cieľom zvýšiť spokojnosť zákazníka.
Prínosy systému manažérstva kvality:
- zlepšenie celkového riadenia organizácie – „procesy pod kontrolou“,
- presné zadefinovanie zodpovedností a právomocí,
- poriadok v organizácii,
- zníženie počtu reklamácií a sťažností zákazníkov,
- možnosť účasti vo verejných súťažiach - zlepšenie konkurencieschopnosti,
- zlepšenie imidže podniku.
V súčasnosti sa ZSE Energia intenzívne pripravuje na proces certifikácie s cieľom zaviesť a certifikovať efektívny systém manažérstva kvality do konca apríla.