Predajcovia navštevujú zákazníkov ZSE a na základe klamlivých informácií sa ich snažia presvedčiť na zmenu dodávateľa elektrickej energie.
V uplynulých dňoch kontaktovali spoločnosť ZSE tisícky zákazníkov s informáciami o podvodnom konaní viacerých podomových predajcov. Predajcovia navštevujú zákazníkov ZSE a na základe klamlivých informácií sa ich snažia presvedčiť na zmenu dodávateľa elektrickej energie.
Takéto prípady registrovali zákazníci v Bratislave, nedá sa však vylúčiť, že sa predajcovia postupne presunú aj do iných regiónov. Predajcovia používajú ako argumenty klamlivé informácie o odchode skupiny E.ON zo Slovenska. Zároveň zákazníkov zavádzajú tvrdeniami o tom, že majú poverenie zo spoločnosti ZSE na zmenu dodávateľa elektrickej energie.
ZSE upozorňuje svojich zákazníkov, aby boli ostražití pred podobnými predajcami. „Chcem ubezpečiť našich zákazníkov, že v rámci spoločnosti ZSE neprichádza k žiadnym zmenám. V prípade, ak majú akékoľvek pochybnosti, nech sa obrátia na našu zákaznícku linku, kde im budú poskytnuté relevantné informácie “, uviedol Juraj Krajcár, predseda predstavenstva spoločnosti ZSE Energia.
Najzraniteľnejšou skupinou sú seniori
Pri zmene dodávateľa sa podpisuje viacero dokumentov. Upozorňujeme preto zákazníkov, aby dávali pozor na to, čo im dáva predajca podpísať. Predajca si väčšinou vypýta faktúru za elektrinu, prípadne ďalšie dokumenty a doklady. Zákazníkom odporúčame, aby si pred tým, ako poskytnú akékoľvek informácie, overili totožnosť predajcu i pravdivosť jeho predajných argumentov.
Najzraniteľnejšou skupinou sú predovšetkým seniori, čo predajcovia využívajú. V prípade, ak už zákazník pod takýmto nátlakom zmluvu o zmene dodávateľa podpísal, môže od nej do 14 dní odstúpiť bez udania dôvodu.
V prípade akýchkoľvek nejasností odporúčame zákazníkom kontaktovať Zákaznícku linku ZSE 0850 111 555, alebo navštíviť Zákaznícke centrá.